středa 5. října 2011

News, shoes&eyebrow liner

Tak se po delší době ozývám, ale stejně si nic novýho neděje.

Minulý týden jsem si koupila NUTNĚ POTŘEBNÝ "wedges boots" na podzim/zimu. Budu s nima o 8 cm vyšší a možná o 8% šťastnější.
Mám podobný, akorát tmavě hnědý :).

Ještě bych pár bot potřebovala:
1, béžové/černé/bílé nízké converse


2, béžové/hnědé/černé jednoduché oxfordky


Možná ještě o trochu obyčejnější..

A ještě mám jednu otázku - co si myslíte o tužkách na obočí? V drogerii jsem ji zkusila použít, byla jen tak o půl odstínu tmavší než moje obočí a zvýraznila jak obočí, tak oči, řekla bych. Určitě nechci nějaký černý nepřirozený obočí... Máte zkušenosti s tužkama na obočí nebo určitýma značkama?


2 komentáře:

  1. tie prve su krasne!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pro oxfordky doporučuju zajít do Gate:)

    OdpovědětVymazat